חוויה לגיל השלישי

מפגש עם סופרת
חוג קריאה מהבית

קבוצת קריאה מהבית, נפגשת כל שבוע ונהנית מקריאה משותפת של ספרים ומפגש בין אנשים מכל רחבי הארץ.

בימי שישי בתקופת הקורונה, הנחנו את הספרים של מפגשי החול על המדף והזמנו יוצרים, סופרים או משוררים להתארח בסלון גדול שמכיל את כולם, משתתפי הווה ועבר, חברים ובני משפחה.

ליוצרים ששהתארחו אצלנו, הובטחה תמיד חוויה מרגשת ומספקת מאוד. לצפות בעשרות אנשים, רובם מבוגרים שעולים למפגש בזום ולאחר השמיעה מעלים תובנות כל כך מעניינות ומעמיקות, מרתקות בהחלט ומרגשות את היוצר במיוחד.

באחד מימי השישי, אירחנו את הסופרת מור אסאל עם סיפרה “איך ללטף קיפוד”, סיפור על אהבה ובגידה, על בחירות והחמצות, סיפור על משפחה והשבריריות שלה. חומרי החיים של כולנו.
כמו תמיד, כל פעם שאנחנו מסיימות לקרוא ספר שעשה לשתינו משהו, אנחנו מיד חושבות איך נוכל להעביר את זה הלאה גם למשתתפות שלנו.

מועדון קריאה חברתי לגיל השלישי

בשונה ממפגשי הקריאה שלנו, בהם אנחנו נפגשות בקבוצות אינטימיות של עד 15 גימלאים, במפגש הזה בו כיבדה אותנו בנוכחותה הסופרת מור אסאל, נכחו עשרות משתתפים ממועדון הקריאה חיבוק, חברים שלהם שהוזמנו במיוחד, כולם הקשיבו בנשימה עצורה למור שהקריאה את הפרק הראשון של הספר בהקראה חיה. להקשיב לספר בקולה של הסופרת – איזו חוויה!
בסיום ההקראה איפשרו לכל הגימלאים לפנות אל הסופרת ישירות ולהציג בפניה את התהיות שעוררה ההקראה החיה מהספר. זה תמיד מעניין לשמוע ממקור ראשון, מה הוביל את הסופרת לכתוב את הספר, לבחור את הדמויות. אחת המשתתפות שלנו שאלה: ״איך בוחרים שם לדמות?״ ומור אסאל פירטה על אופן בחירת השמות ומאיפה היא קיבלה את ההשראה ליצירת העלילה.

מור אסאל הקריאה בקולה את הפרק הראשון והמשתתפות שלנו ישמעו בהמשך את הספר בקבוצות שלנו. יחד נוכל להעמיק בסיפור הזה, שאישית עשה לנו מסאג’ טוב טוב בלב. תודה מור שהבאת לנו את יצירתך בקולך. היה עונג צרוף.

להצטרפות למפגשי קריאה למבוגרים>

למידע על פעילות הפנאי לגיל השלישי>

לשליחת וואטסאפ>