לחיות טוב בגיל מבוגר

לאכול לרוץ לאהוב
מועדון קריאה מארח סופר

בשישי אחד בימי קורונה, אירחנו את עידית תמיר, עם ספרה החדש לאכול. לרוץ. לאהוב, המספר את סיפורה האישי שהוא גם הסיפור של כולנו. הספר החדש עוסק בדרך בה אנחנו בוחרות לחיות את החיים ועל היכולת שלנו להפוך אותם להכי טובים שאפשר, עבורנו.

שינוי בגיל מבוגר

עידית התרגשה מאוד שהזמנו אותה להתארח אצלנו והאמת, אנחנו התרגשו לפחות כמוה. רוב משתתפות קבוצות הקריאה שלנו עברו את גיל שבעים ולא היינו בטוחות כמה תובנות על אורח חיים בריא, תזונה נכונה, דיאטות, ספורט ידברו אליהן. לשמחתנו ממש טעינו. הספר של עידית לא מתיימר לתת לנו תפריטים, בספרה עידית פונה לנשים שרוצות לעשות שינוי, לנשים ששואפות לקחת אחריות על הבחירות שלהן בחיים, נשים שהיו שמחות לשחרר הרגלים שלא מביאים להן תועלת ולכל מי שרוצה חיים מלאים בהרגלים טובים ומיטיבים.

לחשוב אחרת בכל גיל

ואכן כשעידית פתחה את ליבה וסיפרה לנו את סיפורה האישי המרשים והמשיכה והקריאה בקולה כמה סיפורים מתוך הספר של מטופלות בהן טיפלה במהלך השנים, החלו אט אט האצבעות להתרומם מתוך חלונות הזום והמשתתפות שלנו סיפרו על מטרות שהן הציבו לעצמן להשיג, הרגלים מזיקים שהן רוצות לזרוק לפח שעד היום אף רופא לא הצליח לסייע להן ומקצת מהכלים שעידית שיתפה אתנו, גרמו להן לנסות להיפתח ולהאמין שהן עשויות להצליח.
זה היה מן מפגש קריאה ורוד שכזה, שהסתיים בתחושה אופטימית במיוחד. שלחנו לכל קבוצות הוואטסאפ שלנו את השיר של ריקי גל ״היי שקטה״ והקראנו בית מתוכו שנראה לנו מתאים:
״הי שקטה כאילו אין בך דופי
כאילו האוויר נותן לך הגנה
כאילו הצרות כבר מתגבשות ליופי
כאילו מעפר פורחת שושנה״
שבוע הבא נמשיך כמובן להקריא במועדון הקריאה מתוך הספר, להתרגש, לשתף וליהנות יחד במפגש חברתי שמחבר בין אנשים סביב חווייה משותפת.
לשליחת וואטסאפ להצטרפות>

איך מצטרפים לקבוצת קריאה מהבית?

עכשיו זה הזמן להצטרף. החלה ההרשמה לקבוצת בוקר שנפגשת בזום בימי ראשון ורביעי בשעה 9:00.
הקבוצה בהנחייתם של תמי פישל ועידו לנדמן-גיגי נהנית מהקראה חיה של ספרים מעניינים במיוחד ושיחה פתוחה על נושאים מגוונים.

לפרטים אודות קבוצות קריאה חיבוק>
להצטרפות לקבוצת חיבוק שלנו>