קבוצת קריאה בזום

מי היה מאמין?! לייצר קשרים חברתיים ממפגשי זום? בחיים לא הייתי מאמינה שזה יכול לקרות. אבל עם עובדות קשה להתווכח ואחרי מעל שנה של מפגשי קבוצת הקריאה חיבוק, החלטנו שהגיע הזמן להיפגש ולהתחבק באמת. מפגש קבוצת קריאה

למה לקח כל כך הרבה זמן?

קבוצת הקריאה המיוחדת שלנו כוללת נשים מקסימות מכל רחבי הארץ: הרצליה, רעננה, באר שבע, סביון, הקריות, רמת דוד, גבעתיים ולכן הדרך הקלה והנוחה ביותר שבה אנחנו מבטיחות מפגש קבוע כל שבוע, זה בזכות הפלטפורמה הוירטואלית שנכנסה לחיינו וזו אחת ההשפעות החיוביות שלה.
אז הגיעה שעת המפגש, כולן הגיעו בזמן למרות המרחק ולמרות שעת הבוקר הפקוקה. דייקו כמו שאנחנו רגילות במפגשי הזום שלנו אבל הפעם זכינו לראות אחת את השניה גם מהמותניים ומטה. כן, כמה כיף זה לפגוש ולהכיר אנשים מחוץ לסביבה המוכרת והרגילה. כל כך חשוב וכל כך מהנה.

מפגש קריאה מרגש במיוחד

את המפגש פתחנו בסיור רגלי בגינה הקסומה בה התארחנו. הגינה הקהילתית ברעננה שמאז שנכנסה לחיי קורים בה הרבה חיבורים אנושיים ומפגשים יוצאי דופן. כמה יוצאי דופן? אפילו לקופירייטרית כמוני קשה לתאר במילים. בהמשך, השמנו מנחת ואכלנו ארוחת בוקר טעימה שכללה מבחר מאכלים שכל אחת הביאה ואחרי שהחזרנו לעצמנו קצת את הדופק התיישבנו לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים – לקרוא ספרים יחד ולדבר עליהם.

קריאה בצוותא

במפגש המיוחד הזה החלטתי להקריא לקבוצה סיפור קצר ומשעשע. אבל כמו בכל מפגש הסיפור האמיתי מגיע מיד בתום הקריאה שלי – בנקודה הזו מתחילות המשתתפות לשתף מסיפוריהן שלהן, ויש יותר מעניין ומחבר מאשר שיתופים אישיים? אז עברה שעה ועברו שעתיים ואם הבעל של אסתר לא היה מאותת לה שהוא כבר ממתין וממתין, היינו לבטח ממשיכות את מפגש הקריאה המיוחד שיצרנו. לשמחתי, הקשרים החברתיים שנוצרו בקבוצה ממשיכים גם מעבר לשעות מפגשי הקריאה שלנו – זאת בדיוק המטרה שעמדה לנגד עיני כשיצרתי את חיבוק – להפיג את הבדידות בגיל השלישי על ידי יצירת קשרים חברתיים.
כמה עושר מביאה איתה הקריאה, כמה אושר מייצרים מעגלים חברתיים וכמה כיף שמצאתי דרך לשלב בין שניהם. באמת זכיתי.

להצטרפות לקבוצת קריאה חיבוק>