קבוצת קריאה למבוגרים

קבוצת קריאה
קבוצת קריאה רעננה

כיום, נפגשת קבוצת הקריאה של חיבוק בזום וכוללת משתתפות מרתקות מרעננה, הרצליה, הוד השרון, באר שבע ומכל רחבי הארץ. המפגשים מתקיימים כל יום ראשון בבוקר ואין צורך לקרוא מראש.
להצטרפות לקבוצת הקריאה של חיבוק>

קבוצת חיבוק בגינה הקהילתית ברעננה, הוקמה ממש במקרה. באחד הבקרים, ניגשתי לתרום כמה ספרים לספרייה הקהילתית הצמודה לגינה, מנהל הגינה עצר לידי והתפתחה שיחה נעימה שהובילה ליצירת קבוצת הקריאה המיוחדת הזו.
לשליחת וואטסאפ למנחת קבוצת חיבוק יש ללחוץ >

מפגש קריאה למבוגרים

כמו בקבוצת חיבוק בזום, גם לקבוצה בגינה הקראנו ספרים בהקראה חיה ומנהלות שיח חברתי בין כל המשתתפים. המפגשים התקיימו פעם בשבוע, פנים אל פנים על ספסלים מוקפים עצי פרי וירק והרבה אווירה נינוחה ונעימה.

מועדון קריאה בסוכה

קבוצת קריאה רעננה
מפגש מועדון קריאה

כשהתקרב חג סוכות, הזמינה אותנו שרה, אחת המשתתפות בקבוצה, שנקיים אצלה את המפגש הבא בסוכה. הסכמנו בשמחה וכך היה. אבל שום מחשבות או דמיונות לא הובילו אותנו לאירוח שחיכה לנו אצל שרה.

ניתן לנסות לתאר במילים את סידור השולחן המוקפד, הירידה לפרטי פרטים של כל מנה ומנה, הקישוטים בסוכה, הצלחות המקושטות וכמובן, שלל המנות הטעימות כל כך שעיטרו את השולחן, אבל לתאר במדויק תהיה משימה באמת מורכבת וקשה, כי המציאות עלתה על כל דמיון. שרה השקיעה ברמות יוצאות דופן והתוצאה דיברה בעד עצמה.

כל אחת מאתנו הביעה את התפעלותה בדרך זו או אחרת. ״לחברות הכי טובות שלי לא הייתי מצליחה להכין ארוחה כזו״ אמרה משתתפת אחת וכולנו הנהנו בהסכמה.

 

רננה ואני ישבנו זו מול זו בקצה השולחן, בעיניים בורקות והמילים היחידות שהחלפנו זו עם זו היו: ״החברות הזו נוצרה בזכותנו״.

אירוח למבוגרים
מפגש סיפור חברתי

 

זאת הייתה המטרה שלנו כשהקמנו את חיבוק,
לאפשר לאנשים בגיל השלישי לייצר חברויות חדשות וממלאות, משימה לא קלה בכל גיל ובמיוחד בגיל מבוגר.
היום, 3 שנים אחרי התפתחו בין חברות הקבוצה קשרי חברות נהדרים.

 

להצטרפות לקבוצת הקריאה של חיבוק לגיל השלישי>