קבוצת קריאה מהבית

חיבוק סיפור חברתי
קבוצת קריאה מהבית

קבוצת הקריאה שלנו מהבית כוללת חברים פנסיונרים מכל רחבי הארץ. למפגשי הקריאה שלנו קוראים חי-בוק, בוק מהמילה ספר באנגלית וחיבוק, המעטפת החברתית שאנו מייצרים. כל מפגש  כולל הקשבה לספר נפלא ושיח בין משתתפים המגיעים מהרצליה, רעננה, יהוד, באר שבע, רמת דוד, חולון, הוד השרון ועוד. אבל האם זה באמת משנה מהיכן? התשובה בהמשך.

כל יום ראשון ב-9, לפרטים נוספים לחצי כאן>

מועדון קריאה חברתי

המיקום של כל משתתף פחות חשוב כי כולנו נפגשים באותו מקום ובאותו זמן – בסלון הביתי הוירטואלי שלנו.
כל יום ראשון ב-9, כולם עולים, מחכים בציפייה למפגש החברתי. תחילה מפטפטים על השבוע שעבר ואז צוללים לספר ולשיחות המרתקות שזורמות בעקבותיו.
בכל פגישה עולים נושאים אחרים מהחיים. כל פעם אנחנו יוצאים מהמפגש עם תובנות, מחשבות והרהורים. בעיקר, אנחנו זוכים להכיר את המשתתפים טוב יותר ועמוק יותר.

למה לקרוא יחד?

הרבה מהמשתתפות מציינות כבר בתחילת השיחה שהן קוראות ספרים לבד. אם כך, למה הן צריכות להקשיב לקריאה של ספר בקבוצה? החוויה של קריאה משותפת שונה לחלוטין מקריאת ספר לבד. כשאנו קוראים ספר לבד הדימיון שלנו מפליג לאן שהמוח שלנו לוקח אותנו. בקבוצה אנחנו זוכים להקשיב לכמה כיווני מחשבה שונים, רעיונות שונים, השערות, דמיונות ותמיד זה מפרה ומעורר תהייה. חיבוק מעניק לך הזדמנות ליהנות בדרך נוספת מקריאת ספרים. ליהנות מספרים וחברים גם יחד.

הפגת בדידות בבית

לייצר מעגלים חברתיים זאת הופכת להיות משימה מורכבת ככל שאנו מתבגרים. זאת נקודת ההנחה שממנה התחלנו את החיבוק וזה האתגר העומד בפנינו כשאנו מקימים כל קבוצה. את קבוצת הבוקר הקמנו רק לפני כמה חודשים וכבר הם ביקשו להחליף ביניהם טלפונים, המלצות ושאר חוויות. הפגת הבדידות בבית הינה מציאות קיימת לכל כך הרבה אנשים וההזדמנות ל״ארח״ אצלך בסלון מקבץ משתתפים סביב ספר, מהווה בילוי חברתי אמיתי.
המרחק הגיאוגרפי לא מהווה מגבלה. כל נמצאים באותו מרחב וירטואלי, משתייכים, שייכים ומשוייכים לאותה קבוצת קריאה מקסימה.

רוצה להצטרף לקבוצת הקריאה שלנו?

לשליחת וואטסאפ>

לפרטים ועלות הצטרפות לקבוצת הקריאה לחצי כאן>