מועדון קריאה חיבוק של שנה

שנה שלמה חיכינו ליום הזה. שנה שלמה של פגישות כמעט יומיומיות בזום, שנה של שיתוף בפרטים אישיים, בחוויות מרגשות מהעבר וההווה, בנוף הנשקף מחלון ביתה של כל אחת בשעת המפגש והנה בשבת בערב, נפגשנו באירוע מרגש פנים אל פנים.
לא ייאמן כמה דברים היו צריכים לעבור כדי שזה יקרה: חיכינו שהקורונה תתפוגג, חיכינו שהמצב הביטחוני יירגע, שמצב הרוח הכללי ישתפר ואז זה סופסוף התאפשר.
מקום המפגש נבחר בקפידה – גינה קהילתית מקסימה שהוקמה על ידי תושבי רעננה, גינה המצמיחה פירות, ירקות, פרחים וקשרים מיוחדים בין אנשים.

ההכנות לקראת חיבוק פנים אל פנים

פעילות למבוגרים
יוצרות חיבוק: רננה בן-ארי ותמי פישל

המשתתפות שלנו התרגשו כמונו לאירוע. חלקן התקשרו להתייעץ מה כדאי ללבוש, חלקן הכינו מטעמים מעשה ידן, חלקן שיריינו את בני הזוג/הנכדים או הילדים על מנת שיסיעו אותן למפגש, ואנחנו? אנחנו חווינו מהכל לפני הכל. התכוננו ליום הזה הרבה לפני האירוע. כתבנו את סיפור החיבוק שלנו והקראנו אותו בפניהן, שיתפנו איך נרקמה החברות בינינו, לפני שהחיבוק נולד והתממש. כתבנו וכתבנו, צינזרנו, מחקנו, שיננו, הובכנו, ואת היצירה הסופית הקראנו בפני כולן בערב המפגש.

 

 

 

נבחרת החיבוק שלנו

חוגים למבוגרים
צוות האלופות שלנו

התרגשנו לא פחות מהנוכחות של כל הצוות שלנו. לכל קבוצת חיבוק לגיל השלישי יש מנחה מדהימה שמנצחת על המפגש. זכינו ב-4 חברות צוות נהדרות: נועה שמלווה אותנו כמעט מההתחלה ומעניקה לכל משתתפת תמיכה והדרכה טכנית מלאה ברגישות וסבלנות, רונית שמנעימה לנו את מפגשי שישי בשירה בליווי נגינת גיטרה, סיגל וליאור מנחות קבוצת הבוקר והערב. לכל אחת הקסם שלה, הכשרון שלה והמאפיינים המיוחדים, יוצרים את האופי הייחודי לכל אחת מהקבוצות.

 

 

 

אז מה קרה שם באמת?

פעילות לפנסיונרים
נפגשות לראשונה

פגישות מרגשות פנים אל פנים,
חיבוקים חמים של נשים שהתחברו זו לזו וירטואלית ועכשיו נפגשו,
שירה בציבור,
כיבוד טעים טעים,
סיפור אמיתי בהקראה חיה,
והרבה מאוד חיוכים.

 

 

 

 

פעילות לגיל השלישי
מחבקות יחד שירים

 

כששקעה השמש, התחלקנו לקבוצות הגרעיניות שלנו להתכנסות אינטימית יותר. הפנסים האירו לנו את הירוק שמסביב וחלקנו עוד קצת רגעים לפני שנפרדנו עד למפגש הוירטואלי הקרוב.
אנחנו לא מפיקות אירועים בשגרה, אבל מהיום אנחנו בהחלט מוסיפות לעצמנו את התואר ״מפיקות רגעים משמעותיים בחיים״. שמחות מאוד שהגשמנו מטרה שהצבנו לעצמנו לפני הרבה מאוד זמן.

 

 

 

קריאת ספר למבוגרים
מהזום אל הזמזום

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פעילות לסבתא
שרות יחד

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מתנה לסבתא
משתתפות קבוצת חיבוק בוקר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מתנה לסבתא
טעימה מהקינוחים

צילום: בן מזרחי
שירה בציבור: פנינה קוסמן

אודות מועדון קריאה חיבוק – פעילות לגיל השלישי>
להצטרפות לקבוצת קריאה חיבוק>